Menu

 

Doświadczenie coachingowe, uznane na świecie certyfikaty, praca z ludźmi i budowanie zaufania to podstawowe elementy jakie łączą szkolenia menadżerskie, które z dumą prezentuje http://www.wszechnica.uj.pl/pl/menedzer . Nie są to szkolenia przewidywalne, nudne i błahe, gdyż jak wynika z doświadczeń absolwentów i uczestników, potrafią one na nowo rozniecić ogień działania i chęci do podejmowania nowych wyzwań.

 

Zmotywowani pracownicy stają na wysokości zadania, a szkolenia menadżerskie stają się dla nich bazą do:

 

  • wdrażania nowych narzędzi, które wspomagają ich codzienną pracę z ludźmi,
  • zwiększenia gotowości do powierzania pracownikom kompetencji, zwiększania zaufania i wspomagania kształtowania ich samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania,
  • zrozumienia ich roli w firmie.

 

Po odbyciu szkolenia menadżerskiego, uczestnik może pochwalić się znajomością kluczowych założeń coachingowego zarządzania zespołem pracowników, nowym podejściem do rozmów coachingowych, a co za tym idzie ich wykorzystaniem w codziennych rozmowach z pracownikami i motywowaniu ich do podejmowania wyzwań i przejmowania inicjatywy w codziennych zadaniach im powierzonych.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *